Första veckan till ända

Kom nyss hem från vår Vråk som fått sitt första paneltak i Elins rum. Det är nästa färdigt med osb-skivor och gips på övervåningen. Vi har lite kvar i våtrum för vi saknade en borr med rätt storlek för de rör som ska igenom gipset där inne. Vi har börjar med osb och isolerat färdigt på nedervåningen.
Vi mal på och rätt som det är kommer jag på att oj - vi lyssnar på finska nyheter... eller hm... dansbandsprogram har varit igång en stund, med andra ord - fullt fokus på det vi gör och inte tid att byta kanal eller stänga av radion. På tisdag blir det lössullsinsprutning - då ska Anders vara där hela dagen. Jag arbetar lång dag och ska träffa mina gamla chefskollegor för en bit mat på stan efter det. Välbehövlig paus.

Anders i osb - land (0=





Tur att det inte är tapeterna vi valt!



Full fart framåt.

Dags att sova lite innan arbetsveckan början.

/ Katarina



Läsarnas kommentarer:
Postat av: Anonym

vad fint ni gör mamma! impad!!! jag är fortf vaken men efter att knappt gjort nånting i flera dagar är det svårt o komma till ro o näsna rinner. men ska stänga av datan nu o försöka somna..



kramaar E

2011-04-03 @ 22:45:07
Postat av: Anonym

Usch - snuvor är tröttande. Främst för att det är så svårt att sova gott med en förkylning.

Ja- visst blir det fint!

Din Mor

2011-04-04 @ 10:52:44
Postat av: Tomas

Härligt att det flyter på, det ser bra ut!

Och när man är så inne i jobbet, och inte märker att finska nyheterna är igång är det dags för en kopp kaffe och smörgås!



Tar med mig sambon (Hon är också nyfiken på hur det ser ut på Resarö) och tittar hur det ser ut nu i sommar, när jag har körkort och allt :)



Ha det fint!

/Tomas



2011-04-04 @ 20:45:22
Postat av: Anonym

Vi tuggar cashewnötter (0= Ni är varmt välkomna!

Då kanske vi kan ta en båttur och betrakta Vaxholm fån havet också.



Vi hörs och ses.



/Katarina och Anders

2011-04-05 @ 09:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0