Tak delvis på!

Idag har det arbetats mycket hårt på Magnoliabacken - igen! Tak på stora delar av huset - helt underbart.
Ben-Ji har köpt en stor skål med godis till våra snickare för att han åt upp deras godis sist de var här... vår tjuvhund, han åt upp godis för Elin och Moa också i helgen. Tydligen hade han bråttom för det kom ut med pappret på...
Jag hade en underbar kväll igår med Elton och Erika som kom över för att titta på husbygge och umgås över en bit mat. Härligt! Jag har längtat så mycket efter Elton, han är mitt hjärtas absoluta lilla älskling och jag tycker att varje ord han säger och allt han gör är speciellt, unikt och oerhört intressant.
I nästa vecka ska vi fira att taket är på!
Man anar slutresultatet!
Johansson på taket.
Grabben som gör reklam på hög höjd är Stefan.
Tomas arbetar koncentrerat.
Så här fint blir det. Allrumstaket.

Gynnsam väderlek - än så länge. Det är såå skönt!
/Katarina




Läsarnas kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0