Yiippiiieee!

Vi tog en sväng upp till tomten vid sextiden och där var det fart! VVS - entreprenören var på plats och arbetade för fullt tillsammans med vår grundkille. Det känns så otroligt roligt! Jag kände att anspänningen, inför att allt med grund och husleverans i nästa vecka ska klaffa, lättade lite. De var så trevliga och positiva och verkade ha redig koll. Jag är så glad att det inte snöar ikväll och att det ska bli mildgrader igen efter helgen. Det vore perfekt om prognosen håller...
Nu vill jag bara åka dit igen och njuta av progression och se vårt fina hus växa upp. VVS - ansvarig berättade att de varit där i närheten och gjort arbeten för Fiskarhedenvillan för inte så länge sen. De åker från Dalarna!
Jag är så glad att de som arbetar med vårt hus jobbar på så bra. Det betyder så mycket eftersom att det ska bli vårt hem där jag hoppas att vi får bo och leva många år tillsammans, Anders och jag.
I helgen ska vi rigga för sopsortering vid bygget. Vi ska också ställa iordning nedervåningen för våra snickare inför veckan som kommer.

Det är inte barar vårt hus som växer fram. Erikas mage växer så det knakar. Vi skojar om att det är tvillingar eftersom att det finns två tvillingpar på min mors sida. Min mormors systrar tex... Det är roligt att gå i dubbel väntan. Både på Stork och Vråk (0=

/Katarina



Läsarnas kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0