Korvgrillning

All veden upphuggen!
Så superskönt!!! Anders och Elin jobbade med detta igår när jag var på utbildning och Anders och jag har arbetat för fullt med det idag. Vi passade också på att elda upp ris och småstubbar som låg och skräpade på tomten. Elin promenerade till affären och köpte sojakorv och lammkorv. Mysigt att grilla - Elin gjorde grillpinnar och vi funderar starkt på att ha en fast grillplats på tomten där vi kan sitta och grilla - typ lägereld.
Den här lampan flyttade hem till oss i helgen!
Jag har letat efter den i ett år och hittade den på nyöppnade Cranberry Corner i Mörby.
Där finns en massa fina saker, så det blir besök där varje gång jag är på utbildningshelg (0=
När vi hade lunch träffade jag också Fredrick på Fiskarhedenvillan - det var skoj. Det var ett tag sen.

Så här prydligt ligger nu veden staplad - vi kommer att kunna hålla värmen bra i vinter.
Elin i soffan...
Efter träningspass och städning är det nu snart dags att krypa till kojs. Det har varit en givande helg med tid för tanke och återhämtning. Underbart!
Under julledigheten är det dags att börja fundera på tiden med Bed & Breakfast som ska få en första försöksperiod under 7 - 10 dgr i sommar. Jag ska be Nicklas att hjälpa mig med hemsidan. Det är också dags att dra igång hemsidan för vårt företag igen, men nu med coaching, mentorskap och rådgivning i liten mängd. Nu kommer en intensiv period med tre klienter, en adept och 18 coachtillfällen samt fyra mentorssamtal fram till februari. Men det är så roligt!
/Katarina



Läsarnas kommentarer:
Postat av: Anna

Wow vilken fin lampa, visst är det roligt när saker som man längtar efter plötsligt dyker upp! Roligt med projekten jag säger heja heja! Kram Från Anna som just nu sitter och surfar i planet på väg till London:)

2011-11-17 @ 08:59:00
URL: http://Www.annalundholm.se
Postat av: Anonym

Annafina - kul att du tittar in på Magnoliabackens lilla Blogg.

2011-11-22 @ 22:53:59
Postat av: Ida

Hej! Går det bra om jag kopierar korvgrillningsbilden? Den var så fin, jag tänkte lägga upp den tillsammans med inbjudan till caféavslutning(Café Rafiki). Det hade varit jättesnällt. /Vilt främmande, men snälla, Ida

2012-06-01 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0