Familjen

Nu har vi tagit upp söndagsmiddagar igen. Stående tid en söndag i månaden för hela gänget!
Här kommer bilder från det tillfälle då Dylan träffade moster och morbror med respektive första gången.
Morbor Nicklas med sin Olivia hälsar på lille Dylan.
Moster Linn och hennes Jonni håller och beundrar det lilla underverket.
Spännade med pasta på tork tycker storebror Elton!  Jag fick vackra rosor av Elin och Anders då jag fyllde år.
Vi trivs så bra med vår veranda som nu är en skön soffplats där vi ofta sitter och pratar med varandra och vänner. Utan tv! Skönt.
Randiga barnbarn och pappa Tommy.
Erika med barnen.
Nu till husbestyren. Som är långt ifrån klara. Alla papper är inskickade för slutbevis. Vi väntar bara på att detta ska komma till oss. Snart ska vi göra en värdering trots att vi har en massa småjobb kvar.
Vi väntar också på att Grahnes rör, Sandströms El, Bygg AB och Kakelproffsen ska ta itu med de småjobb som anges i besiktningsprotokollet de fått kopior på.
Vi har nu el i snickarboden - det är så fint med utebelysningen där när jag tittar ut genom köksfönstret på kvällen.
I helgen gick herr och fru rådjur långsamt över tomten igen. Jag satte massor av tulpanlökar på söndagen och kom på att det nog bara blir rådjursmat... Men jag får väl sätta nät över dem eller något.
Söndagen var annars en härlig dag - jag sov middag - helt slut efter den tuffa lördagen. Jag var på coachutbildning både fredag och lördag. Det tog på krafterna. Det var så skönt på lördagen då jag kom hem. Anders hade lagat mat och sen kom våra vänner Tina och Lars på besök. Jag var inte en pigg värdinna - men det var så härligt att ha dem där!
Pratade nyss med Nicklas som var på väg hem från tenta på KTH. Inte helt nöjd men med en bra inställning -direkt på nästa moment, uppsats med inlämning på onsdag... Jag borde  inte ens knysta om att krafterna tryter ibland.
/Katarina



Läsarnas kommentarer:
Postat av: Anna

Wow, vilken underbar och stor familj du har:) /A

2011-10-24 @ 18:25:38
URL: http://www.annalundholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0