Samtal från...

statsbyggnadskontoret. Jag hann tyvärr inte svara, då det ringde mitt under en konferens. Men meddelandet som lämnades välkomnade till att boka tid för utsättning av husets placering. Imorgon ringer vi upp och planerar in datum för detta. Ett steg till i rätt riktning.
Igår glömde jag berätta att vi har ordnat med byggel. Anders har satt fast skåpet på en gammal dörr som står upprätt med stödben.
Inget rivande idag - god middag och vila är dagens planering...
Ikväll har jag bett Erika om hjälp med bloggens header. Den fina bilden på Elton har fått ligga där till dess att jag fann en fin bild på en magnolia av den sort som växer i vår backe. Nu har jag en sån och hoppas att Erika med sitt kreativa sinnelag kan få till en ny header med hjälp av den.

/Katarina



Läsarnas kommentarer:
Postat av: Anonym

hej bara en dum prick vid länken som ska bort. får jobba på det en annan dag nu MÅSTE jag sova puss o kram gonatt mamma



erika

2010-11-15 @ 23:32:45
Postat av: Katarina

Tack snälla Erika! Det blev så underbart fint. Tack!!!!

2010-11-16 @ 07:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0