Övre plan

Idag har vi varit och tittat på måndagens och tisdagens framfart (0= på Magnoliabacken.
En nykomling i gänget är Pontus, lärling som var med redan förra veckan. Så nu är det fyra på plats. Oj, vad det går undan. Nu är isolering lagd mellan våningsplanen och spånplattor börjar ge golvyta däruppe. Så jag har faktiskt vågat mig upp för att njuta av den vidsträckta utsikten från vår övervåning!
Anders har varit på konferens under två dagar och imorgon är det min tur. Hej - vem är du? Blir lördagens morgonhälsning...
Idag har Nicklas och Olivia varit här. Det var så härligt att få rå om dem ett tag. Pluggandes, utspridda över långbordet - 3 meter - med alla datorer, papper och prylar.
Vi har uppdaterat vår tidplan för bygget och Påskhelgen ser ut att bli intensiv - då är vi mitt i våra åtaganden 4 och 5. Den här våren kommer att rassla förbi med fart. Om tre månader och en vecka är det juni!
/ Katarina



Läsarnas kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0