Fredag och längtar till måndag??

Det är märkligt - men det gör jag faktiskt. Har varit på två intensiva konferensdagar med två kollegor som gett mig inspiration och återhämtning. Nu vill jag arbeta direkt med allt jag har i huvudet.
Sen är det så roligt när bygget går framåt under veckorna!
Här kommer bilder på gavelspetsarnas färd och landning på plan två. Allrummet står för sig själv där uppe på första bilden.
Ja - Vråkar flyger (0=
Nu börjar det likna något!
/Katarina



Läsarnas kommentarer:
Postat av: Kjerstin

Men vad roligt att hitta till er blogg. Vad kul att ni bygger nytt. Lycka till / Kjesrtin o Nisse på Biskop

2011-01-29 @ 10:51:02
Postat av: Anonym

Välkomna på besök när stugan står färdig eller innan med arbetshandskar på (0=

2011-01-29 @ 14:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0