Sista veckan?

Vi tror att vi är klara om några dagar! En sista färdigstrykning, resterande lister, foder och socklar samt finishövergång. Sen kommer det naturligtvis att finnas en hel del små projekt framöver att ta itu med men det får bli höstnöjen.
Kom och hälsa på oss på länken  http://professional.player.qbrick.com/player.aspx?mcid=E403BB88F05D8B95&width=860&height=484&as=1&fs=1&rp=0&cb=1&il=1&sp=0
Det är ett litet reportage från Mittnyahus.tv som gjordes för en och en halv vecka sen.

Vi har byggt in trappen! Det blev riktigt bra - bilder kommer imorgon kväll. Vi gick från, "det här går vi inte i land med" till "vad bra det blev!". Anders är en riktig uppfinnare - han får till det mesta efter lite klurande.
Idag ska vi till tippen med ett lass emballage och rester från arbetet med en ny vägg i hallen och den inbyggda trappen.

Nicklas kom igår och vi åt grillat - haha, grillen är på Magnoliabacken! - på kvällssolsbalkongen innan vi tog ett sista tag till klockan 22.00. Jag har målat färdigt 7 dörrar av 9. Jag börjar få snits på det där nu - skulle vilja börja från början med min nyvunna färdighet (0=.

/Katarina



Läsarnas kommentarer:
Postat av: Anonym

Filmen var ju jättebra! Kollade igår !



KRAMAR!! längtar tills de e klart!

2011-07-16 @ 09:48:37
URL: http://taby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längtar jag med - vill umgås och träffas, men snart är vi där.

Kram till dig min älskade dotter!

2011-07-16 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0