Det kommer mera

En vacker kväll på Magnoliabacken.... Solnedgångarna är ljuvliga!
Här kommer lite bilder från Grahnes framfart. Han drar rör vackert - det låter inte klokt men det är så himla snyggt gjort!!!
Kökskranen på plats.
Här händer det saker!
Tyvärr så tog batteriet i kameran slut så jag måste ladda om - fler bilder kommer imorgon!
Några ord om Fiskarhedenvillan och Fredrick som är den husförsäljare vi vänt oss till under hela processen. Vi har alltid blivit väl bemötta! Vad vi än har frågat eller bett om hjälp med så har han mött upp på ett proffsigt och trevligt sätt. Tack Fredrick! Det har underlättat mycket när vi kämpat på i alla delar av husets framväxt. Nu ser vi slutet på denna fantastiska men också krävande tid och vi är mycket nöjda med att vi valde Fiskarhedenvillan.
/ Katarina



Läsarnas kommentarer:
Postat av: Magnus

Hejsan,

Det var av en slump jag hamnade på er sida, jag sökte på badrums komoden Flåren/höllviken. Jag fastnade på er sida och fortsatte läsa lite eftersom vi tänkte bygga med Fiskarheden också....efter ett började jag fundera om jag inte kände igen mig lite i omgivningen...??

Jo...kan ni tänke er...ni bygger ju ert hus 150 meter nedanför oss! Det är ju ert hus som vi sett från vår växa fram under vintern! Vilket sammanträffande :-)

Huset blir fantastiskt fint och passar bra in på Tomten och i grannskapet :-)

Lycka till med det invändiga arbetet så ses vi kanske i sommar när vi båda antar jag jobbar på att få ordning på våra tomter....



Hälsningar,

Magnus

2011-05-27 @ 00:18:29
URL: http://sidenhuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0