Nya tag!

Nu var det verkligen länge sen sist. Vi hade stora problem med internet och det tog evigheter att göra inlägg eller var direkt omöjligt så jag gav upp. Tiden slukades också av coachutbildningen med klienter, full fart på jobbet och att vi verkligen kom igång med träning igen.
Vi har nu bytt från mobilt bredband till fast lina och telefon. Det känns fantastiskt! Det fungerar perfekt.
Så då ska jag nu alltså börja blogga så smått igen...
Först av allt - stort grattis till min fina systerson som fyller år idag!
Det ska bli roligt att följa våren här på Magnoliabacken. Jag blir saligt glad av alla de underbara fåglar som kvittrar glatt i buskagen.
Nu är jag diplomerad coach och ser fram emot att coacha i lagom utsträckning framöver. Just nu har jag två klienter. Jag kan ha åtta som absolut Max för att inte påverka arbetet i övrigt. Det betyder ca två samtal i veckan. Nicklas och jag bygger sakta men säkert upp en hemsida.
I huset sker det små framsteg hela tiden. Räcke till trapp och vägg för rör i tvättstugan är på gång just nu.
Vi har hunnit göra oss av med två bilar sen sist och funnit en ny liten bensinsnål Polo som är en perfekt pendlarbil för oss.
Erika med familj har efter en dramatisk försäljning landat i sitt fina radhus. Lille Dylan står och släpper taget före sju månaders ålder. Det gå undan! Jag längtar intensivt efter dem och hoppas att vi kan ses i helgen. Nicklas och Olivia var här förra helgen. Det är perfekt när de kan vara här och plugga och vi kan bryta av med en gemensam promenad eller måltid.
Imorgon kommer det mera bild och berättande från Magnoliabacken!
Katarina



Läsarnas kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0