Vilken underbar vårdag...

Så härligt det är när vårsolen lyser in på vårblommorna. Igår var jag en sväng i Mörby och köpte en bukett med 25 tulpaner direkt ur nyinkommen kartong. Idag har vi byggt en stund på altanen. Grannarna tittar ut ur sina vintervilor och alla njuter av att solen värmer!
Vi funderar på hur vi vill ha det med skärmtak. markis eller inget alls... Det är skönt att ha något över möbler men kvällssolen får inte skymmas.


 

Altanbygge i solen.


Imorgon ska jag träffa Erika och barnen. Det ska bli så roligt, jag längtar efter dem!

Tänk - förra helgen frös vi ordentligt när vi promenerade ner till havet.
Här är frusna Olivia och Nicklas, förra helgen.



Den här tiden på året är det här en absolut höjdpunkt. Hemmagjorda är bäst!


Nu är det dags för middagsmat!/
Katarina



Läsarnas kommentarer:
Postat av: Malin

Åh vilket fint bord! Byggt själv eller kan du tipsa om inköpsställen?!

2012-03-03 @ 20:06:51
URL: http://langtantilllindefallet.blogspot.se
Postat av: Anonym

Hej Malin.



Min man är tillverkaren... Bordet är tre meter långt så vi får plats många till söndagsmiddagarna.

Kanske Artwood har något liknande? Hela deras kollektion finns på artwood.se.



Mvh,

Katarina

2012-03-04 @ 09:06:08
Postat av: Anonym

2012-03-04 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg :

Kommentar:

RSS 2.0